ویروس تاشاچی

ویروسی درهمین نزدیکی

ویروس تاشاچی

ویروسی درهمین نزدیکی

آقای خوش بین

چه قدر بده که آدم فکر کنه بعضی ها خوبن و درست بشو هستن،ولی در اصل هیچ تغیری نکنن.

این حکایت دوست خوش بین من امیرحسین وکیلی هستش که از همون اول فکر می کرد که جواد تاشاچی و گروه تاشاچی درست بشو هستن و تا به حالا هم تلاش می کرده که کلاس رو باز هم مثل اول سال کنار هم بشونه.اما من و گروهمون نمی تونیم قبول کنیم که پیش آدم هایی بشینیم که بویی از مرام و معرفت نبردن و فقط سنگ خودشون با چند نفر دیگه رو به سینه هاشون می زنن.

آقای امیر حسین؛چرا دوست داری کلاس رو با آدم های ............یکی کنی؟

ما مگه بدمون میاد که کلاس یکی باشه؟نه،ولی به شرطی که آدم های درستی باشن.

گروه تاشاچی ارزش هیچ تلاشی به جز مقابله رو نداره.

به امید آگاه کدرن آدم های خوش بین

هدف جهانی

درست که ما داریم با یک سری از رفتار های بد آقای محمد جواد تشیعی مبارزه می کنیم و اسم این رفتار هارو هم ویروس تاشاچی گذاشتیم،اما این ویروس تقریبا جهانی شده.

از همون اول هدف ما آگاهی بود تا بتونیم این رفتار های تاشاچی رو از بین ببریم،اما به جای درست شدن بد و بد تر شد تا اینکه دست به مقابه جدی بر ضد ما زد.

از اولین اقدامات گروه تاشاچی درست کردن وب kagkola (کج کلاه) برای دوست و متحدم غلامرضا ارمی بود که توسط گروه ما شناسایی و متلاشی شد.

بعد از این گروه ما دریافت که باید با جدیت کامل با گروه تاشاچی مبارزه کند.

ویروس تاشاچی که شامل رفتار ها و کارها . چیز های ناشایست دیگری است،در همه جا وجود دارد و فقط مختص کلاس دوم کامپیوتر و مدرسه شهید نصیرزاده نیست.

بیاییم با هم گروه تاشاچی را نابود سازیم.

روز از نو روزی از نو

بعضی ها یا خ..ن یا خودشون رو به خ...ریت می زنن.

من نمی دونم این تاشاچی چه مرگشه که من هر کجا با مری حرف می زنم میاد خودشو می چسبون به مه،یکی نیست بگه تومگه با من دعوا نکردی،پس .... داری میای سمت ما ببینی پی داریم میگیم.آدم ... باشه میشه جواد تاشاچی

اول می خوام از چهارشنبه بگم،آقا داستانی داشتیم،یه مشت دیوونه ریختن تو این مدرسه ما.

من نمی دونم چرا بعضی از معلم ها مثا آ قا اش....قی و اقا کمال می زارن ما واسه امتحان درس بخونیم اما بعضی از معلم ها مثل ........................................................................

راستی ما در راستای از بین بردن ویروس تاشاچی تصمیم گرفتیم معلم های مدرسه رو هم وارد جریان بکنیم.

برای مثال آژ آقا اش....قی شروع کردیم و وب هارو بهش معفی کردیم تا به ماهیت این ویروس تاشاچی پی ببرن.

به امید از بین بردن متحدان تاشاچی......................

مبارزه

باز هم سلام

این بار می خوام در باره اصل موضوع یعنی ویروس تاشاچی بگم.

این ویروس که قبلا شناخته شده نبود و من هم نا خواسته داشتم با هاش مبارز می کردم از اول سال توسط محمد جواد تشیعی پایه ریزی شد.

من در ابتدا دوست این آدم خبیث بودم ولی بعد از چند وقت متوجه برخی چیز ها شدم.

اختلاف هلیی که بین من و اون پیش اومد باعپ شد که بفهمم چه آدم .... هستش.

ما اسم ای رفتار هارو (تاشاچی)گذاشتیم تا با اون مبارزه کنیم.

هیچ قصد دیگه ای به جز مبارزه و از بین بردن این ویروس تاشاچی نداریم.

بعد ها متوجه شدیم که دارای ابعاد دیگه ای هم هست و درست به شو نیست.به همین دلیل تصمیم بر مبارزه گسترده گرفتیم و با درست کردن یک گروه متشکل از خودم غلامرضا ارمی جعفرنصری و مبارزان دیگه سعی کردیم این ویروس بزرگ رو از بین دببریم وبه همین این وبلاگ هارو درست کردیم تا بااطلاع رسانی از گسترش این ویروس جلو گیری کنیم.

راستی باید بگم که اون هاهم باما دارن مبارزه می کنن وبرای مثال بعضی از وب هارو گرفتن تا ما بیشتر از این آبروشون رو نبریم.

به هر حال مواظب این ویروس باشین.

ما در حال ساختن آنتی ویروس تاشاچی یعنی (آنتی تاشو)نیز هستیم که در آینده از اون رونمایی می کنیم.

به امید متلاشی کردن گروه (تاشاچی)

خودمونی

باز هم سلام

این بار می خوام زیاد خودم درگیر آ...ش...غ...ا..ل..هایی مثل تاشاچی نکنم.

می خواستم چند تا چیز در باره این ویروس بگم:

1.این ویروس به صورت اخلاقی بوده و بسیار واگیر دار است

2.این ویروس دارای ابعاد مختلفی است که بیشترش مخفی بوده و هنوز در حال کشف است

از دوستان گروه تاشاچی درخواست می شود که اگر هنوز میل به برگشت دارند،گروه ما از آنها استقبال می کند.

به امید بر هم پاشی گروه ضد مردمی ((((   تاشاچی   )))

خوش باشی داش